20100616

16062010, Allerød

Kære d d

Lav klart noget mere kaffe; jeg har kaffe over det hele, jeg troede jeg havde tømt stempelkanden, men pludselige siger min mor, der er mere kaffe tilbage, så fik jeg lige en kop. Du skal bare skrive uden ord, lav en vinter, lav en vinter for mig, hvis jeg skal være helt ærlig så er den her varme for syg, vi har ikke så mange farlige dyr, og lange vintre, men heden, jeg mener: jeg bliver helt forvirret af den. Nåede at spise noget grillet kød, min mor havde lavet salat med lækker gedeost i. Det er klart aften her. Da jeg skulle citere fra Den svarta solen 255 eller hvad det nu blev, måtte jeg knibe øjnene sammen for at læse hvad der står med helt småt, det står virkelig med helt småt. Jeg tænker nogle gange på Biskops Arnö, jeg tænker, deroppe ville jeg gerne bo, hvis jeg kunne få et værelse og der ville være de der læssevis metervis meget mange sne, sneen over det hele, jeg ville gerne bo deroppe midt i sneen. Ikke lave noget andet end at skrive breve. Men jeg taler lidt dødt - virkelig. Og jeg har ingen ord. Eller det vil sige, grammatikken var en festival. Jeg må ryge lidt. Ud på altanen, mørket er tættere på nu end nogensinde før. Jeg kan røre ved det som var det en forkullet bil i en krigszone med bugen i vejret, soden vil smitte af, mine øjne vil være sorte af evige spidse hidsige nætter.

k h
Rasmus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar